053-713-43-73 Contact@newlogic.co.il

בלוג חברות לבניית אתרים

רוב בעלי העסקים אינם מייחסים חשיבות רבה לתהליך בניית אתר אינטרנט  וליכולות השיווקיות של בניית אתרים לעסקים. מבחינת רוב חברות בניית אתרים, בניית אתר מקנה רק כרטיס ביקור כדי שגם העסק שלו יופיע ברשת. בחשבם כך הם בוחרים חברת בניית אתרים המציעה להם בניית אתר במחירים זולים עד גיחוך, וכך לא מקבלים את הייעוץ וההכוונה הדרושים . מצב כזה גורם לחוסר תועלת משמעותית בבניית אתר בזול מאחר ותקציב דל גורם לבונה אתרים לפסוח על הרבה שלבים חשובים ולאחר העלייה לאוויר האתר פשוט מתאדה ברשת במקום שיפיק תועלת שיווקית וכלכלית.

לפניכם מספר שיקולים חשובים לפני בניית אתר.
מדוע הנך מעוניין בבניית אתר לעסק ?
האם יש ברשותך אתר קיים שאינך מרוצה ממנו?
אילו שיקולים הביאו אותך לחשוב על בניית אתר ?
כל המידע שיש ברשותך והסיבות לבניית אתר רשום במסמך נפרד, מסמך זה יעזור בשלבים מתקדמים יותר.

איזה תקציב יש ברשותך לבניית האתר?
כידוע מחירי בניית אתרים בשוק הישראלי נעים בין 2500 ₪ ועד 50,000$ לאתר אינטרנט. צריך להבין שכדי להגיע לתוצאות מדויקות ומספקות, בניית אתר חייבת להתבסס על מחקר וניתוח העסק וצרכיו, כתיבת אפיון האתר, עיצוב האתר, שיווקו במנועי החיפוש, אחזקת אתר הדרכה ותמיכה. תהליך בניית אתר , אינו יכול להתממש בתקציב נמוך מאחר והעבודה היא לא רק שלב בניית האתר.
זכרו - חברה לבניית אתרים מקצועית ורצינית שיכולה לענות על ציפיותיכם אינה עובדת בתקציב דל.

כיצד תחליט איזו חברה מתאימה לבניית האתר שלך?
זהו השלב הקשה ביותר לכל בעל עסק העומד לפני בניית אתר , איזו חברת בניית אתרים תבין את צרכי העסק וצרכי הלקוח האישיים, ותספק שירותי בניית אתר מקצועיים ואמינים. שים לב למספר נקודות חשובות בבחירת חברה לבניית אתרים:
1. בדוק את לקוחות חברת בניית האתרים.
2. האם בניית אתרים בחברה מתבצעת על בסיס אתרים עם תבנית קבועה בעיקר? כי אז יש חשש כי החברה לא מספיק מקצועית בבניית אתרים חדשניים ומקוריים.
3. שים לב לנציג חברת בניית אתרים העומד מולך, האם הוא מדבר בצורה אמינה מקצועית ולעניין או שהוא חוזר על משפטים נדושים ומוכר לך רק מילים יפות ויקרות.
4. תהליך בניית אתר שעל פיו פועלת חברת בניית אתרים? האם תהליך בניית האתרים בחברה עובד על פי תהליכים הכוללים את המרכיב הראשון והחשוב של מחקר וניתוח ויצירת תכנית שיווק ופיתוח לפני בניית אתר?
5. דאג שחברת בניית אתרים תספק לך את כל השירותים הכרוכים בבניית אתר לעסק.

דברים שמומלץ לעשות לפני שניגשים לחברת בניית אתרים.
לפני שתיגש לחברת בניית אתרים, מומלץ שתבין קודם מה אתה רוצה ואת כל חלומותיך על הקמת אתר, רשום לפניך בצורה מסודרת וברורה, כי עם מסמך זה תצטרך להגיע מוכן לחברה.
1. בדוק את המתחרים שלך ברשת ולמד אילו רעיונות קיימים או חדשים אפשר לשלב בבניית אתר לעסק.
2. חפש 3-4 אתרים בתחום שמוצאים חן בעיניך.
3. הכן תכנים טקסטואליים ותמונות באיכות מרבית, על פי תכני האתר שהחלטת מראש.

אילו שירותים מספקת חברת בניית אתרים אליה פנית?
מומלץ מאד לעבוד מול חברת בניית אתרים מומלצת אחת שתעשה כל מה שנדרש לבניית האתר, אחסונו ותמיכה מקצועית רחבה.
לעולם את תחלק את בניית האתר לעסק בין כמה חברות בניית אתרים על מנת להוזיל עלויות, בסוף תשלמו ביוקר.

אילו כלים מציעה חברת בניית אתרים לניהול שוטף של האתר?
בדקו כי האתר שיוקם יהיה מבוסס על מערכת ניהול תוכן ידידותית וקלה לשימוש, דאגו כי מערכת לניהול האתר תספק לכם מידע סטטיסטי חוץ ממונה מבקרים לאתר, דבר זה חשוב מאד לניהול הנכון של האתר בעתיד. לדוגמא :מערכת לקוחות חכמה ועשירה בכלי ניהול, מאפשרת להם לקבל מידע על פעילות הלקוחות והעדפותיהם, מידע זה שווה הון לכל בעל עסק כשיש לו מערכת ניהול לקוחות CRM ובה כלים אמינים ויעילים.

לסיכום
דאגו לבחור חברת בניית אתרים מומלצת אשר מתבססת בעת בניית האתר  על בסיס מחקר ניתוח ותכנון מעמיק אודות תחום עיסוקכם בשיתוף הלקוח בכל תהליך הפרויקט, כך יתאפשר להגדיר מטרה ברורה ותכנית מדויקת להצלחת בניית האתר, ולהגיע לתוצאות מנצחות ולקוחות מרוצים.

לחברת ניו לוג`יק בניית אתרים מגוון רחב של פתרונות בניית אתרים לכל תקציב – מבניית אתר תדמיתי ועד בניית פורטלי תוכן ובניית אתר מכירות.
לחברה נסיון בבניית אתרים לעסקים גדולים וקטנים ולציבור הדתי והחרדי בפרט, וכספקית שירות אמינה החברה שמה עצמה מחויבת לאיכות ושירות בסטנדרט גבוה.

שאיפות, תחכום, תוצאות. זו הדרך !
אתר טוב שווה הכנסות. נקודה.

רוצה תוצאות באמת? צור איתנו קשר לפגישת ייעוץ חינם

יש להזין שאת שם השולח.
נא להזין כתובת מייל חוקית
יש להזין את פרטי ההודעה