053-713-43-73 Contact@newlogic.co.il

בלוג בניית אתרים לחברות ועסקים קטנים

חשוב לדעת ששאלות רבות אינן נבדקות ואף אינן נשאלות בכלל, ולכן יש המון אתרים שקמים ונעלמים לאחר בניית האתר אי שם ברשת האינטרנט. 

בניית אתרים לעסקים קטנים הוא תחום שדורש תשומת לב מעמיקה ,הכרת הלקוח ,העסק, מחקר, ניתוח ,תכנון נכון של תחום העיסוק של והגדרת תהליך הבנייה עד להעלאת האתר לרשת האינטרנט . בניית אתר עיסקי בצורה נכונה תמקסם את היתרונות השיווקיים להצלחה.

מה נדרש בבניית אתר לעסק.
1. רצוי שיהיה בחברה אדם אחד שיהיה אחראי ויעמוד מול חברת בניית האתרים.
2. ערכו ישיבה קצרה בין העובדים בעסק, ושאלו אותם איך הם היו רואים את אתר האינטרנט של העסק.
3. יש לכם אתר קיים וישן שאותו תרצו לרענן? הוסיפו בישיבת החברה את השאלה אשר תפנו לכל אחד מן העובדים- מה מפריע לכם באתר הקיים ומה תרצו לשפר.
4. נתחו את תוצאות ישיבת החברה למסמך דרישות עבור חברת בניית אתרים. התייחסו לתוכניות האסטרטגיות של העסק ונסו לשלבן .


בניית אתרים דינאמיים לעסקים.
כל בעל אתר היום יודע כי לא משנה כמה עולה לבנות אתר לעסק קטן גם לאתר חינם, חייבת להיות מערכת ניהול הנקראת גם מערכת "המשרד האחורי" המאפשרת לבצע עדכונים 24 שעות ביממה באתר האינטרנט בקלות וללא מעורבות של אנשי מקצוע.

בניית אתר לעסק קטן עם תוכן איכותי משדרת עסק איכותי.
אם יש לכם אתר עם מערכת ניהול תוכן, דאגו להעלות תכנים איכותיים. הקפידו להזין לאתר תמונות וטקסטים מקוריים ובאיכות מירבית בלבד. בניית אתר לעסק קטן ללא תכנים איכותיים יצור תחושה של חוסר רצינות מצג הגולש אשר יעזוב את אתרכם מהר וגם לא בטוח שיחזור.
 

עיצוב אתרים לעסקים לא לפי תחושות בטן.
אין ספק כי עיצוב האתר חייב להיות לטעם בעל העסק. אך חשוב לדעת כי גרפיקה נכונה חייבת להתבסס על התכנית שהוגדרה מראש, ורק אח"כ על טעם אישי. הקשב למומחה עיצוב אתרים, ותן לו לייעץ לך איך נכון ואיך לא נכון לעשות.

עיצוב מקצועי מונחה מטרה עד הפרט האחרון.
עיצוב אתרים מקצועי ומתוכנן הוא עבודה שדורשת השקעה ויצירתיות עד האלמנט האחרון. ואם אחד האלמנטים שלא ימוקם בצורה הנכונה, יהרוס את המטרה שלשמה תוכנן העיצוב הגרפי לשדר. אחד הסודות הגדולים בתחום עיצוב אתרים מקצועי הוא לא לפסוח ולא להתפשר על אף פרט.

לפני תהליך בניית האתר יש לבדוק את אתרי האינטרנט של המתחרים.
אחד מהתהליכים הראשוניים  הוא בדיקת אתרי המתחרים של העסק, בדוק את מצב המתחרים שלך ומה הם מציעים, נסה לשפר ולהכין תכנית מקצועית לבניית האתר, אך שים לב לעשות זאת באופן קבוע גם לאחר הבניה ולכל משך פעילות האתר. מידע זה יעזור לך בתדמית האתר ובשיפור מיקומו בגוגל.

בניית אתר לעסק קטן ובחירת דומיין נכון.
לפני בניית אתר מומלץ לבחור שם דומיין עם שייכות או זהות לשם העסק עד כמה שאפשר, שם קליט זה חשוב מאד אך אין זה אומר שם קצר, אלא שם שפשוט יושב בראש אחרי פעם או פעמיים שאומרים אותו. במידה ואין שם לעסק והאתר הוא העסק הראשי היחיד, בחרו שם שיעביר מסר על תחום פעילות העסק.

בניית אתרים סטאטיים ללא מערכת ניהול תוכן.
אתר סטאטי הוא אתר מוגבל ביכולותיו מאחר ואינך יכול לעדכן אותו באופן שוטף וכל שינוי ולו הקטן ביותר מצריך התערבות של בעל מקצוע. דבר נוסף, לרוב האתרים הדינאמיים בעלי מערכת ניהול תוכן, מאפשרים מעקב לחיצות על דפים ומוצרים ומחלקות באתר ומספקים דו"ח המציג לבעל האתר את מצב העניין בתוכן המוצג באתר.
אז זכרו – אם אתם מתכננים על בניית אתר לעסק, גם הקטן ביותר עדיף שתהיה לכם שליטה על ניהול התוכן שבאתר.


מה ההבדל בין אינדקס אתרים לעסקים למנוע חיפוש.
רבים חושבים כי הפצת האתר לכל האינדקסים משפר את מיקומו בגוגל. נעצור לרגע ונסביר את ההבדל.


הפצת האתר באינדקסי אתרים- אנדקסי אתרים מכילים בתוכם תחומים ראשיים שתחתם קיים מאגר עשיר של אתרים ועסקים העוסקים באותו תחום. לרוב, מי שמפיץ את האתר שלו באינדקסים נעלם בתוך ים של עסקים, ועל מנת להיות בין העשירייה הפותחת, עליכם לשלם לאותן חברות דמי מנוי שנתיים.


מיקום האתר בדף הראשון- הבאת האתר למצב אופטימלי מבחינת מנועי החיפוש, מתבצע ע"י אנשי מקצוע בעלי ניסיון, אשר יודעים כיצד מתבצעת בניית אתרים נכונה, וכתיבת התוכן באתר לטובת מנועי החיפוש .איך לגרום לאתר להיות שקוף וקריא למנועי החיפוש השונים, על מנת לקבל דירוג גבוה יותר והצפה בתוצאות החיפוש השונות.

בניית אתרים לעסקים ומערכות ניהול תוכן Web CMS.
אתר אינטרנט זקוק לחיים ולעדכון באופן שוטף, וזאת בעזרת מערכת ניהול תוכן לאתרי אינטרנט (Web CMS). מערכת ניהול התוכן באתר הינו המשרד האחורי של אתר האינטרנט שלך ובו מתחזקים ומעדכנים את האתר בעל האתר או מנהל האתר את התוכן הטקסטואלי והוויזואלי הדינאמי שבאתר: וידאו מאמרים וכתבות, תמונות,תגובות גולשים, באנרים וכו....


מערכת הניהול הופכת את אתרך לדינאמי על ידי ביצוע שינויים מכול מחשב ובכל מקום בעולם, בכול זמן וללא עזרת בעלי מקצוע. כמנהל אתר תוכל להסתיר מידע, להעלות תמונות, להוסיף וידאו, לשנות תמונות תוכן, לערוך כתבות ומאמרים ולנהל פורומים ומערכת שאלות ותשובות.... כול זאת ללא עלות נוספת וללא התערבות אנשי מקצוע. המערכת וניהולה על ידי בעל האתר חשובה במיוחד בבניית אתר לעסק מאחר ועסק מצריך עידכונים שוטפים לעסק ולמיקום ראשוני במנועי החיפוש.


ניו לוג`יק מפתחת מערכת ניהול תוכן ידידותית ומתקדמת, המותאמת אישית בעת בניית האתר לעסק. מערכת ניהול תוכן בנויה בטכנולוגיות מגוונות וחדישות שמאפשרות למערכת ניהול תוכן להיות ידידותית יעילה וקלה לשימוש באופן שתשרת את צרכי האתר ללא התערבות מקצועית נוספת.


מחלקות ניהול שכיחות המשולבות במערכת ניהול תוכן בבניית אתר לעסק:
1. ניהול ועריכת דפים.
2. ניהול ועריכת תמונות.
3. ניהול קטגוריות ותת קטגוריות.
4. ניהול תפריטים ראשיים.
5. מערכת ניהול חדשות ומבזקים.
6. מערכת לניהול וידאו באתרי אינטרנט.
7. מערכת ניהול קמפיינים ושילוב פרסומות בסרטוני וידאו.
8. ניהול לקוחותCRM + דיוור ישיר
9. מועדון חברים
10. ניהול קישורים לאתרים מומלצים.
11. ניהול פורומים.
12. מערכת מכירות – חנות וירטואלית.

למערכת ניהול תוכן אפשרויות ניהול רבות בהתאם לדרישת וצורך המשתמש.

בבניית אתר לעסק -אל תלכו לעולם על מבנה אתר קיים.

חברות בניית אתרים רבות מתחרות על נתח השוק במחירים מגוחכים , הנבנים כמעט כמו מכונה באופן אוטומטי. רוב החברות הולכות על מבנה אחיד לכל הלקוחות מה שמקטין להן את זמן העבודה ומוזיל את המחיר לבניית אתר לעסק, אך ברוב המקרים שיטת  זו אינה תורמת לשיווק העסק של הלקוח, וזאת מסיבה ברורה ופשוטה. האתרים שנבנים אינם מתייחסים לתכנון ומחקר על עסק הלקוח על מנת להגיע לתוצאות מנצחות עבור הלקוח. אז אולי עכשיו זה יותר זול אבל אח"כ זה יעלה יקר יותר.

בניית אתרים לעסקים הכול תחת קורת גג אחת.
שימו לב לבחור את חברת בניית אתרים שלכם שתספק לכם את כל הפתרונות לה זקוק אתר האינטרנט שלכם, מקניית שם המתחם ולכל שלב בבניית אתר העסק ועד לשלב הסופי -העלאת האתר לאוויר והאירוח. דאגו גם שחברת בניית אתרים שלכם תספק לכם שירותי תמיכה אמינים ויעילים.

בניית אתרים בעלי פונקציונאליות נגישות ומיקום.
בניית אתרים מקצועית לעסקים לוקחת בחשבון שיקולים תכנותיים בבניית האתר. מאחר ועיצוב אתר שלא נלקח בו בחשבון שיקולים תכנותיים משפיעים ישירות על מיקום האתר בגוגל ונוחות המשתמש.

בניית אתרים וסליקת כרטיסי אשראי באינטרנט.
החלטתם ללכת על בניית אתר מכירות, אל תמהרו לחתום חוזה עם חברת סליקה אם אינכם יודעים עדיין מהי כמות העסקאות שיתבצעו מהאתר. עם סיום בניית האתר העסקי, תנו לאתר תקופת ניסיון בה כל העסקאות המתבצעות דרך האתר מתנקזות למערכת ניהול תוכן, ומטופלות אחת אחת ע"י מנהל האתר. לעניין אבטחת המידע של האתר רכשו רק SSL והתחילו לעבוד כך. במידה וכמות העסקאות עולה על גדותיה ואינכם עומדים בקצב, רק אז חתמו חוזה עם חברה לסליקת כרטיסי אשראי באינטרנט. בהצלחה!!!

שאיפות, תחכום, תוצאות. זו הדרך !
אתר טוב שווה הכנסות. נקודה.

רוצה תוצאות באמת? צור איתנו קשר לפגישת ייעוץ חינם

יש להזין שאת שם השולח.
נא להזין כתובת מייל חוקית
יש להזין את פרטי ההודעה