053-713-43-73 Contact@newlogic.co.il

בלוג הקמת אתרים באינטרנט

הקמת אתרי אינטרנט אפקטיביים הוא מהלך שצריך לתת עליו את הדעת ברצינות יתירה ,מאחר והשקעה כספית מפוזרת תביא להקמת אתרי אינטרנט תלויים שאין להם שום ייעוד ומטרות מוגדרות והם מתווספים ישירות למאה מיליון האתרים ברשת העולמית ללא התמצאות ושיפור ההישגים באינטרנט.

 

ניו לוג`יק מציעה מגוון פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, לשירותך מגוון פתרונות להקמת אתרי אינטרנט בעלי חזות שיווקית ועיצוב עכשווי ונקי המותאם במיוחד לצרכיך ולתחום העיסוק.

אנשי המקצוע שלנו מקפידים על תהליכי הקמת אתר קבועים ומוגדרים מראש, כאשר בשלב הראשון לפני הקמת האתר הוא מחקר תחום העיסוק והתחרות בתחום זה, לאחר מכן מוגש התכנון הראשוני והגדרת המטרות להקמת אתר אינטרנט אפקטיבי.

 

הגדרת מטרות לפני הקמת אתר אינטרנט

כאשר מטרות הקמת אתר האינטרנט ברורות ומוגדרות מראש, יותר קל להגיע לתוצאות ובעיקר לעבור לשלבים הבאים של הקמת האתר.נערוך בירור האם מטרת הקמת האתר באינטרנט היא: מיתוג, חשיפה,מכירה,קניה,מענה ללקוחות קיימים ,איסוף לקוחות חדשים על ידי מילוי פרטים,מידע, סחר,שיווק,פרסום,הכרויות,חדשות,אינדקס,מתן שירות?....

 

בניית תקציב להקמת האתר באינטרנט

בעלי עסקים רבים אינם מעוניינים להוציא סכומי עתק על הקמת אתר אינטרנט ,מאחר והשוק מציע הקמה בעלויות זולות במיוחד  עקב התחרות הגדולה בתחום.

אך אם תמשיך לקרוא ולהבין את תוכנית הקמת אתר תבין כי הקמת אתרים באינטרנט אפקטיביים אינו יכול להתקיים בתקציבים נמוכים מאחר וההקמה כרוכה בעבודה רבה ומשולבת של בעלי מקצוע בתחומים שונים.

 

הצעת מחיר להקמת האתר

הצעות זולות להקמת אתרי אינטרנט:

ישנם חברות שמציעות עיצוב זול, שימו לב כי עיצובים אילו הינן תבניות קבועות מראש הנמכרות במחירים קבועים שרוב האתרים רוכשים אותם, מה שלא מקנה לך עיצוב ייחודי.

חברות הקמה שונות מציעות הקמה ועיצוב הנעשה על ידך , כאשר עלייך לשלם רק על איחסון האתר כול חודש סכום פעוט יחסית שעומד על עשרות שקלים. רעיון זה נשמע אטרקטיבי אך הקט`ש מונח בחוזה שמחייב אותך להישאר עד שנתיים לחמש שנים מה שאומר שבסופו של דבר תשלם הרבה יותר לחברה ולאחר חמש שנים עדיין תצטרך לשלם לאירוח או אחסון האתר באינטרנט.כלומר תישאר  עם אתר פשוט שלא יכול להתפתח בהתאם לעסק.

מעבר לכך חברות הקמות אתר אינטרנט אילו לא מוסרות לך את האתר בתום החוזה, מה שאומר שבתום שנתיים לדוגמא אתה יוצא חזרה לשוק האינטרנט רק עם הדומיין ומפסיד את הדפים שהיו מנוהלים על ידם. הבעיה היא לא להקים אתר אינטרנט חדש עם עיצוב חדש ודפים נוספים ,ההפסד היא שמנועי החיפוש אינדקסו את הדפים שהיו באתר לאורך השנים ונתנו להם ציון ועכשיו אתה בעצם מתחיל מחדש! עלייך לשקול טוב ולבדוק את האופציות בשוק הרווי של הקמת אתרים באינטרנט.

 

רכישת דומיין

המלצה בהתאם לתחום האתר וותק המותג אם יש.

 

עיצוב אתר

עיצוב קונספט גרפי לאתר האינטרנט שלך דורש ממך להבין מהי מטרת הקמת האתר שלך, כיוון שצריכה להיות התאמה בין העיצוב לאופי העסק, חשוב שבעל חברה הרוצה להקים אתר אינטרנט יחשוב בראש ובראשונה איך הוא רוצה שהאתר שלו יראה ומה הוא ישדר. רק כך נוכל לעזור לך לבנות את האתר שתמיד חלמת עליו, שיתאים בדיוק למניעים של העסק שלך, וללקוחות שאליו הוא פונה. עיצוב האתר צריך לבוא לפני הקמתו כיוון שללא העיצוב אי אפשר להקים אתר, הקמת האתר מתבססת על מבנה העיצוב לכן לאחר סיום סקיצות העיצוב ואישור בעל האתר נתחיל בהקמת האתר. לאחר סיום האתר לא ניתן יהיה לשנות עיצוב למעט שינוי צבע ותוספות. עיצוב בדגש שיווקי-נמליץ על עיצוב שמאפשר ניווט קל באתר ולא מעייף את העניים.

 

הקמת האתר ופיתוח מערכת ניהול התוכן על פי הדרישה

הקמת האתר ויצירת משרד אחורי של בעל האתר לגישה ישירה ונוחה והדרכה לניהול האתר.

 

קידום האתר

קידום אתר באינטרנט הוא תהליך חשוב מאד להימצאות האתר קידומו במנועי החיפוש, קידום אתר מתחיל עוד בשלב הגדרת מטרות האתר ולפני הקמת האתר. אחד השלבים החשובים בהקמת אתר אינטרנט הוא קידום האתר בגוגל ובשאר מנועי החיפוש, ורק לאחר שהוגדרו מטרות אמיתיות ורלוונטיות יותר קל לבצע מחקר ביטויים ומילות מפתח ולהתאים להם תוכן רלוונטי המותאם לתחום עיסוק האתר, וכך למקד את האתר עבור הלקוחות שמגיעים ממנועי החיפוש.

 

כתיבת תוכן

הקמת אתר אינטרנט אפקטיבי נמדד ביכולת שלו לתפוס את המבקרים שהגיעו לאתר ולהמיר אותם לכסף ולתועלת העסק האינטרנטי. ולכן השקעה נכונה בכתיבת תוכן לאתר יכולה לגרום לכך שהקמת דף אינטרנט בעל תוכן ומסר שיווקי תהפוך את המבקרים לכסף אמיתי, וההגעה של הגולש לאתר לא תסתיים בשוטטות בלבד.

 

העלאה לרשת האינטרנט

פעולה המתבצעת על ידי מקים אתר האינטרנט אחרי אישורך.

 

מציאת אינדקסים מתאימים לתחום

הדרכה למציאת פורטלים ואינדקסים מתאימים להוספת האתר והופעתו.

 

שיווק ופרסום

ייעוץ לגבי האפשרויות העומדות לפנייך בעולם הווירטואלי לשווק ולפרסם את האתר במהירות האפשרית מבאנרים ועד קידום ממומן.

 

הקמת אתר אינטרנט לא דורשת ממך ידע מעמיק בהקמת אתרים , ניו לוג`יק תבצע עבורך את כל התהליכים הנדרשים ותדריך אותך בביצוע עדכונים שוטפים לאתר על ידי תוכנה לניהול אתרים מבית ניו לוג`יק,יעוץ והכוונה.

 

שאיפות, תחכום, תוצאות. זו הדרך !
אתר טוב שווה הכנסות. נקודה.

רוצה תוצאות באמת? צור איתנו קשר לפגישת ייעוץ חינם

יש להזין שאת שם השולח.
נא להזין כתובת מייל חוקית
יש להזין את פרטי ההודעה