053-713-43-73 Contact@newlogic.co.il

בלוג אחזקת אתרי אינטרנט

אחזקת אתרי אינטרנט שוטפת

מקים אתר חדש? או שיש לך אתר קיים ונמאס לך לפנות לבעל מקצוע כדי לשנות ולעדכן תכנים?

אנו מציעים לך חיסכון עצום בהוצאות עתידיות עבור כל שינוי שתרצה לבצע באתר שלך, וזאת ע"י פיתוח ממשק לניהול האתר עפ"י אפיון מדויק של צרכיך העסקיים או האישיים.

ניו-לוגיק מספקת פתרונות פיתוח תוכנה לעסקים ובעלי אתרי אשר מעוניינים לפתח אפליקציית ניהול אתר לפי דרישה אישית והתאמה לעסק הלקוח.

תוכנת ניהול אתרים ותפעול ידידותי למנהל האתר והגולש הן המפתח לאתר אינטרנט מצליח, כזה שזמן שהות הגולש בו גדל וכפועל יוצא מכך אחוז המכירות גדל.

פיתוח מערכת אישית לניהול אתר:

·  פגישה ראשונה לצורך אפיון ראשוני והצעת מחיר.

·  פגישה שנייה לצורך אפיון המערכת על כל פרטיה.

·  שלב שלישי פיתוח המערכת והגשה מהדורה ראשונה לצורך שיפורים.

לניו-לוגיק ניסיון רב בפיתוח מערכות מידע לאתרי אינטרנט וניהול אתרים, החל מאפיון והבנה של צרכי הלקוח ועד לפיתוח מודולים מורכבים ומתוחכמים.אצלנו כל לקוח מלווה על ידי איש מקצוע מקצועי ומנוסה אשר ילווה אותו לכל אורך הפרויקט ויממש עבור הלקוח את חלומותיו לניהול אתר במערכת מתוחכמת.

מערכת NewLogic cms pro הינה תוכנה לניהול אתר מקצועית, נוחה וידידותית לבעל אתר המעוניין לנהל את תכני האתר בקלות, נוחות וללא כל ידע מוקדם בבניית אתרים. למערכת New-Logic cms pro פונקציות תכנות המשפרות את ביצועי המערכת ומקלות על ניהול האתר.

מערכת ניהול אתרים- כלי לביצוע שינויים באתר

התאמה של כל דף באתר למנועי החיפוש מקנה למערכת יתרון חשוב נוסף ונוחות לבעל האתר. ממשק ניהול האתר מאפשרת לשלוט בתגי ,Meta Title החיוניים לשיפור מיקום האתר במנועי החיפוש. המערכת מייצרת באופן אוטומטי מפת אתר המסייעת לגוגל באינדוקס דפי האתר.

ניהול האתר על ידי סטטיסטיקות

סטטיסטיקות מפורטות על תעבורת הגולשים באתר, על פי חתכי זמן, איזורים, מדינות, ערים, זמן שהות ממוצעת של גולשים באתר, מספר הנכנסים הייחודיים ומספר המבקרים בכלל, מעקב על כמות הכניסות לדפי ותכני האתר ועוד...

תמיכה בשפות

ממשק ניהול האתר תומכת באתר מרובה שפות ומאפשרת מספר דרכים להצגת  התכנים בשפות.

ניהול אתר -יתרונות

·  שליטה על תפריטי הניווט באתר, ללא הגבלה על רמות ההיררכיה בדפים.

·  הוספה, עדכון, מחיקה של נושאים ודפי תוכן, ללא הגבלה על כמות הדפים באתר.

·  גמישות מקסימאלית במבנה האתר מה שמאפשר לתוכנת הניהול להעביר דפי תוכן בין קטגוריות האתר, ולהעביר קטגוריות ממקום למקום בהיררכיית דפי האתר.

·  עורך טקסט מתקדם הכולל אפשרויות עריכה רבות: הוספת פסקאות ותבליטים, קישורים בגוף הטקסט, הדבקת טקסט ממסמכי Word, שילוב קבצים להורדה ועוד..

·   סל מחזור לאחזור דפים וקטגוריות

שאיפות, תחכום, תוצאות. זו הדרך !
אתר טוב שווה הכנסות. נקודה.

רוצה תוצאות באמת? צור איתנו קשר לפגישת ייעוץ חינם

יש להזין שאת שם השולח.
נא להזין כתובת מייל חוקית
יש להזין את פרטי ההודעה