053-713-43-73 Contact@newlogic.co.il

בלוג עיצוב אתרי אינטרנט

עיצוב אתרים מקצועי הוא למעשה אמנות, ורק יכולת מקצועית תצליח להעביר רעיון בצורה אסתטית ושימושית. לעיצוב אתרים מקצועי, חייבת להיות הבנה מעמיקה והשראה. עיצוב גראפי לאתר אינו יכול לבא מהבטן בניגוד למה שחושבת כלל האוכלוסייה.  עיצוב גרפי נכון, מבוסס על ידע מקצועי, והבנה מעמיקה של תחום עיסוק האתר וקהל היעד שלו, וזאת לאחר מחקר וניתוח צרכי העסק.

 

עיצוב אתרים מקצועי:

 
הרעיון
עיצוב אתר מקצועי מתחיל ברעיון טוב וחשיבה מעמיקה כמו מה המסר שאנו רוצים להעביר למבקר שנכנס לאתר, איזו אוירה עיצוב האתר אמור להשרות עליו.
 

גיבוש מבנה האתר

שלב גיבוש המבנה הוא השלב שבו אנו נדרשים לדעת אילו מודולים ישולבו בדף המעוצב, המבנה נועד להתוות מסגרת שאיתה ניגש לעבודת העיצוב.
 

בחירת הצבעים

הצבעים מהווים חלק מרכזי במראה האתר. התאמת צבעים נכונה יכולה לקדם אתר שיווקית ולהיפך. זהו אחד השלבים החשובים ביותר בעיצוב גראפי מושכל כיוון שהעין האנושית מתחברת לשילובי צבעים מסוימים.
 

עיצוב אתרים אחיד ועקבי יגרום ליצירת קשר

אלמנט נוסף המרכיב עיצוב גראפי יעיל לאתר הוא שימוש בשפה אחידה עם הגולש. כלומר השימוש באותם מוטיבים בעיצוב האתר יגרום לגולש להרגיש שכל דף הוא אחיד ועקבי במראהו.
 

פונקציונאליות ונגישות לקידום

עיצוב טוב הוא כזה שגם מתייחס לשיקולים התכנותיים של מפתחי האתר.
 
עיצוב אתרים - החשיבות

ישנם מיליוני אתרים ברשת האינטרנט, חלקם מרהיבים ביופיים, חלקם פחות. אך אחד הדברים המבדילים אתר אחד ממשנהו הוא התחברות הגולש לאתר ממבט ראשוני והקלות בהבנת עיצוב ,ניווט קל ומבנה האתר.

עיצוב אתר מקצועי הוא חד משמעית חלק בלתי נפרד מיכולותיו הטכניות של האתר. לעיצוב נכון יכולת השפעה רבה על פופולאריות האתר, מה שהביא חברות רבות להשקיע סכומים לא מבוטלים בנושא זה, לאחר שהבינו שלעיצוב גרפי נכון לאתר יש יכולות שיווקיות רבות.

 

עיצוב מקצועי לאתר - למה לא מספיק לדעת פוטושופ?

מראה האתר הינו חלק בלתי נפרד משיווק האתר, וחשוב מאד לבחור חברה לעיצוב אתרים. חברות רבות מעצבות אתרים רבים, אך לא כולם עובדים עפ"י הקריטריונים החשובים והעיקריים של מראה האתר מול צרכי ויעדי האתר.

 

עיצוב אתרים מקצועי ונכון אינו פחות חשוב ממערכת ניהול אתר מתוחכמת, והופעה בראש תוצאות חיפוש של מנועי החיפוש. בניגוד לדעה המקובלת, עיצוב אתר מקצועי אינו יכול להתבסס על תחושות הבטן של מעצב האתר ועל סמך הידיעה שהוא יודע להשתמש בתוכנת פוטושופ או כל תוכנה גראפית אחרת. עיצוב נכון מבוסס מחקר הבנה וידע של יעדי האתר וצרכי הלקוח, משיג תוצאה שיווקית משמעותית.

 
לניו לוג`יק ניסיון רב בעיצוב מקצועי לאתרי אינטרנט מוגדרי מטרה, ועבודה על פי קריטריונים נכונים ומקובלים.

שאיפות, תחכום, תוצאות. זו הדרך !
אתר טוב שווה הכנסות. נקודה.

רוצה תוצאות באמת? צור איתנו קשר לפגישת ייעוץ חינם

יש להזין שאת שם השולח.
נא להזין כתובת מייל חוקית
יש להזין את פרטי ההודעה