053-713-43-73 Contact@newlogic.co.il

אתרים עם ערך מתורגמים להכנסות ! בוא תתייעץ איתנו !

יש היום הרבה מאוד חברות לבניית אתרים שבונים כל מיני סוגי אתרים, לכן חשוב לכל בעל עסק או חברה גדול או קטן להבין ראשית מהם הצרכים שלו מהרשת, איזה סוג של אתר מתאים לו, ואיזה אתר יוכל לתת את התוצאות הטובות ביותר בתחום הפעילות העסקית שלו.

ישנם כמה סוגי אתרים ולכל אחד מהם יעוד ומטרות אחרות. ישנו אתר תדמיתי או פורטל תוכן  שבעיקר מתבסס על נפח של תכנים המציגים איש, חברה, חזון, פעילות ויוצר בידול ומיתוג. ישנו אתר לבעלי עסקים שונים נותני שירות שמטרתו הרחבת מאגרי הלקוחות והגדלת נתוני השיווק, ישנו אתר  מיני-סייט שמתפקד בדומה לעמוד נחיתה ובדרך כלל מלווה בקמפיין פרסומי, ויש אתר מסחר אלקטרוני המתפקד כחנות מקוונת שמטרתה לשווק ולמכור מוצרים, לחשוף מוצרים חדשים ועוד.

על כל חברת בניית אתרים מוטלת האחריות לבנות לכל לקוח אתר המותאם לצרכים שהוא אמור למלא, וצריכה לעמוד מאחוריו אסטרטגיה מובנית ורלבנטית שתבוא לידי ביטוי בסוג האתר הנבחר, בכלים וביישומים הטכנולוגיים שלו, במבנה האתר ובעיצוב, בכמות הדפים, קביעת סרגל הניווט, מיקום אזורי המידע או המכירה, חלוקת התוכן ועוד.

התאמה בין צרכי הלקוח וסוג האתר, היא הקריטריון המכריע ביכולת הבולטות, המיתוג הבידול, והעדיפות שלו מול המתחרים שלו ברשת.

לצערנו יש היום אתרים רבים מאוד ברשת, שהוקמו ללא אסטרטגיה וללא התאמה בינם לבין סוג ופעילות העסק ומשום כך הפכו לאתרים סטטיים, עם אחוזי המרה נמוכים מאוד וכמעט ללא תוצאות.

מה שקובע הצלחה של אתר, הוא לא כמות הצבעים, לא נפח הדפים, לא הסיסמאות, ולא פלאשים מרשימים, אלא ההתאמה המושלמת שלו למהות העסק או החברה, כך שיצליח באמצעים דיגיטליים לשדר את המסרים התדמיתיים והשיווקיים של העסק, את הבידול שלו, היתרונות שלו והחדשנות שלו וכל אלה צריכים לבוא לידי ביטוי כאמור במכלול ההחלטות והבחירות לגבי בניית ועיצוב האתר.

בניית אתרים טובים מתבצעת רק לאחר שנעשה אפיון מקצועי של האתר בשיתוף מומחים לאסטרטגיה שיווקית, מעצב ובונה אתרים, שיקבעו מהי האסטרטגיה שתוביל אותו, באיזה קוד יוקם ? מהו המבנה האופטימלי ומהי האופטימיזציה שתהיה כלולה בו לצורך קידום אתרים.

פרמטר חשוב ואף מכריע בבניית אתרים, הוא יצירת ממשק משתמש נוח וידידותי לשימוש הגולשים, עם סרגל ניווט המאפשר לו לנווט ללא תקלות בין כל דפי האתר, שאם לא כן יצא הגולש מהר, בדיוק באותה המהירות בה הוא נכנס. סבלנות הגולשים קצרה מאוד,  ובהיקש מקש הם גולשים מאתרים שהם הולכים בהם לאיבוד כמו במבוכים ודרקונים...

48% מהגולשים עושים זאת באמצעות ניידים חכמים. אתר מותאם סלולר ממקם אותך בזירת מסחר בה בלחיצת מקש אפשר לעשות איתך עסקים. נתח שוק שלא היית רוצה לוותר עליו !

התאמת בניית אתרים היום נעשית גם בפיתוח אפליקציות מותאמות סלולר המביאות עפ"י נתונים שמתפרסמים,  כ-48% מהתנועה של הגולשים לאתרים באמצעות ניידים חכמים, סמארטפונים וטאבלטים. בניית אפליקציה היא כלי שיווקי מיידי ונגיש ממוקד מטרה, מידע ותוכן דרכה יש סיכוי רב שאחוז ניכר מן המשתמשים בה יהפכו ללקוחות פוטנציאליים, ולכן יש לשים דגש על בניית אתר לסלולר שיהיה מותאם גם לדפדפנים השונים ולגודלי מסכים שונים שימנעו בעיות תצוגה ותקשורת.

בבחירת חברה לבניית אתרים מומלץ מאוד לבחור חברה שעושה אחסון אתרים על גבי שרתים אמינים, יציבים ומאסיביים, שנותנת יעוץ ותמיכה סביב השעון ושמציעה גם שירותי וידיאו סטרימינג ברשת.

על בניית אתרים יש לחשוב כמו על בניית חנות פיזית, הממוקמת בקניון ענק ועצום, בו המבקרים מחפשים את הדבר שיש לכם, אבל אם אתם אלה שיודעים איך להגיש ולהציג להם אותו הכי נכון, הכי ברור והכי שיווקי, מיידית הם יהפכו ללקוחות שלכם. כך מתקיימת גם הפסיכולוגיה השיווקית ברשת. נכון, ברור, שיווקי ומהיר הן מילות המפתח שמנצחים את חוקי העולם הדיגיטלי.

שאיפות, תחכום, תוצאות. זו הדרך !
אתר טוב שווה הכנסות. נקודה.

רוצה תוצאות באמת? צור איתנו קשר לפגישת ייעוץ חינם

יש להזין שאת שם השולח.
נא להזין כתובת מייל חוקית
יש להזין את פרטי ההודעה