גוגל לא אוהב סמול טוק. בוא נדבר איתו לעומק !

לרשות כל מעצב אתרים היום עומדות תוכנות גרפיות בעלות ביצועים מרשימים ובנקים של מיליוני תמונות, המשמשים ביצירת אתרים מרהיבים ומלהיבים כחלק מהמגמה ליצור בולטות ברשת הצפופה, אבל אתר מקצועי לא יכול להתהדר רק "בנוצות טווס, משום שמתחת לנוצות, בדפים- באתר כולו צריך להיות מידע רלבנטי, אמין, ענייני וכזה שכתוב ברמה גבוהה שלשמו נכנס הגולש לאתר. הוא רוצה מידע ואת המידע הזה צריך לתת לו בצורה מכובדת.

לכבד את הגולשים וגם את ...גוגל !

מגלישה באתרים שונים ברשת ניתן לומר, כי חובת הנוכחות בזירת העסקים ברשת ברורה היום לכל בעל עסק או חברה שאכן הוקם עבורם אתר, אך סקירה ובחינה של התכנים בחלק מן האתרים מעלה סוגיה קשה והיא- מדוע הושקע כל כך הרבה בעיצוב האתר, ואיש לא נתן ועדיין לא נותן את דעתו על רמת התכנים בו, שחלקם כתובים ברמה כל כך נמוכה, רצופה בטעויות כתיב, תחביר וניסוח שלא זו בלבד שאינם תורמים מאום לאתר, אלא ברור שהם גורמים לו לנזק תדמיתי.

כתיבה ותרגום תכנים הוא מקצוע נלמד, נרכש ומחייב ידע, הבנה ומקצועיות בשפה ובניסוח וגם את העסק הכי קטן, יש להציג בצורה נכונה. בשפה תקנית  ובניסוח שמכבד את העסק הזה וגם את הגולשים באתר שלו.

יותר מזה. כל עסק קטן כגדול שהמטרה שלו בהקמת אתר היא לשווק את עצמו, חייב להבין כי המידע עליו חייב להיות שיווקי וכתיבה שיווקית כוללת בתוכה, אוסף שלך חוקים ויכולת כתיבה שיווקית טהורה.

תוכן איכותי- לא רק בעמוד הבית.

כתיבה איכותית ורלבנטית ברמה גבוהה מעידה גם על העסק שלכם.

שיבושי לשון וטעויות ניסוח עלולים לפגוע בתדמית שלכם ולהבריח לקוחות פוטנציאליים

באותה מידת מקצועיות, עומק, יסודיות ומקוריות, יש להתייחס לכל כתיבה ותרגום תכנים הנכתבים ומתורגמים לאתר. לכתיבה תדמיתית, לתוכן המציג מוצרים, לדף הבית של האתר, למידע על פעילות החברה, לרשימת הלקוחות, המלצות וכו', כל אלה חייבים להיות כתובים בשפה מובנת, בהירה, נטולת שגיאות, סוחפת ועניינית.

תוכן דל, משובש, המנוסח שלא כהלכה בשפה נמוכה, לוקה בטעויות תחביר וניסוח, הוא תוכן שעלול לקומם את הגולשים עד כדי יציאה מהירה מן האתר, משום שהגולשים שמחפשים מידע ומקבלים אותו בצורה משובשת, משליכים את התדמית הנמוכה של הכתיבה גם על העסק עצמו.

לעומת זאת- כתיבה נכונה, עניינית וממוקדת מטרה היא עצמה הופכת לחלק מהתדמית שהעסק שואף אליו כי שום גולש לא ירצה לעשות עסקים, עם עסק שלא מכבד את הגולשים ונתפס כאתר חובבני ומכאן- הגולש עלול להבין שגם העסק או החברה הזו חובבניים כמעט כמו הכתיבה שלהם.

8 שניות - זה חלון ההזדמנויות שלכם להשאיר גולשים באתר,

להניע אותם לפעולה ואולי להפוך אותם ללקוחות פוטנציאליים.

תוכן לא ראוי מזלזל בגולשים וגם בגוגל

בעלי עסקים או חברות צריכים להבין שיש להם חלון הזדמנויות "לתפוס" את הגולש ב-8 שניות בהן הגולש מחליט אם להישאר באתר או לגלוש ממנו החוצה, ותוכן גרוע יבריח אותו ולא  רק אותו אלא גם את מנועי החיפוש ובראשם גוגל, שמתרשמים מנתוני הגלישה הנמוכים או הגבוהים באתרים, ומדרגים ומקדמים אותם אורגנית עפ"י הנתונים הללו.

כתיבה ותרגום תכנים לאתרים, צריכים להיעשות במקצועיות תוך חשיבה אסטרטגית על הצגת התוכן ופרישתו בכל  דפי האתר, ולא רק בעמוד הבית עם חלוקה נכונה ושיווקית  של טקסט, החלטה על כותרות ותתי כותרות, העמדת דפי האתר במבנה שמזמין את הגולש להיכנס לדפי האתר, עם סרגל ניווט נוח וידידותי לגלישה ועם אפשרויות של הנעה לפעולה במיקומים הנכונים ליד הטקסט.

חשיבות רבה בכתיבת התוכן מיוחסת לאיתור ומציאת מילות מפתח הנוגעות לעיסוק ולפעילות של העסק או החברה, והם אלה שיובילו את הקידום האורגני שייעשה לאתר, דרך יצירת רשת הפצת מאמרים עם קישורים מתחלפים באתרים שונים ברשת.

שאיפות, תחכום, תוצאות. זו הדרך !
אתר טוב שווה הכנסות. נקודה.

רוצה תוצאות באמת? צור איתנו קשר לפגישת ייעוץ חינם

יש להזין שאת שם השולח.
נא להזין כתובת מייל חוקית
יש להזין את פרטי ההודעה