053-713-43-73 Contact@newlogic.co.il

איך תגיע למצב שהאתר שלך יתקדם כל הזמן ?
בוא נתקדם ביחד !

החדירה הראשונה לרשת היא בהקמת ועיצוב אתר אינטרנט מותאם לעסק או חברה, אבל עם מאות אלפי אתרים באוויר, האתגר האמיתי הוא להקים אתר שיהיה אפקטיבי, דינמי ופעיל, שיגשים את המטרות העסקיות שלשמן הוא הוקם, ויהיה בעל אחוזי המרה גבוהים. (כמות הגולשים באתר).

מפה החל לצמוח תחום קידום האתרים, אך יש להבדיל בין קידום אתרים חובבני, לבין קידום אתרים מקצועי שבאמת מסוגל לקדם את האתר במנועי החיפוש וליצור לו דירוג גבוה בגוגל, לחשוף אותו בפני כמה שיותר גולשים, ולהניע אותם לפעולה.

מדברים בשפה של גוגל !

כדי לעשות קידום אתרים מקצועי צריך ראשית להבין, שהאתרים שניתן לעשות להם קידום אפקטיבי, צריכים להיות בעצמם אתרים מקצועיים, ואתר שלא נבנה בקוד טכנולוגי מותאם למנועי החיפוש ושאין בו את כל האלמנטים, הכלים הטכנולוגיים, הקישורים, הניווט והתוכן הראוי, לא יהיה מסוגל להמריא ברשת בה למנועי החיפוש יש דרישות גבוהות וגם לגולשים.

קידום אתרים בעצם, הוא התקשורת של האתר מול מנוע החיפוש שאמור להעלות אותו בשורת החיפוש. אם כך- צריך להבין מה רוצה מנוע החיפוש ? למה הוא מעדיף להעלות ולדרג גבוה אתרים מסוימים ומתעלם מאחרים ? ואיך צריך להיות בנוי אתר, כדי שניתן יהיה לקדם אותו גבוה.

מסתבר שכל זה מתחיל עוד לפני שהאתר בכלל מוקם. זה מתחיל מהאפיון שלו, מהבנייה והעיצוב, ומהיכולות והכלים הטכנולוגיים המיושמים בו.

יש לכם 3 אפשרויות: קידום ממומן מלווה בקמפיין פרסום. קידום אורגני שבנוי על תוכן ומילות מפתח רלבנטיות וקידום ע"י בלוגרים ואנשי שיווק בפורומים רלבנטיים.

ישנם 3 סוגי קידום אתרים המקובלים היום בקרב חברות קידום אתרים מקצועיות. ישנו קידום ממומן שהוא בעצם קמפיין פרסומי מלווה בבאנרים או מודעות המפנים את הגולשים לאתרים או לדפי נחיתה והתשלום עליהם הוא פר הקלקה - PPC, ישנו קידום ברשתות החברתיות הנעשה בעיקר ע"י בלוגרים ואנשי שיווק שמביאים תנועה איכותית של גולשים לאתרים באמצעות שיווק איכותי וממוקד באתרים ופורומים של קהלי היעד, וישנו קידום אורגני הנעשה באמצעות הפצת מאמרים בעלי תוכן מקורי ורלבנטי, בדרך של יצירת רשת החלפות קישורים בין אתרים.

קידום אורגני בנוי על תוכן אבל גוגל לא אוהב אותו דל, משובש ומועתק ובעניין הזה אי אפשר "לעבוד" על גוגל. מנוע החיפוש סורק את כל האתרים ומדרג אותם אורגנית לפי כמות ובעיקר על פי איכות התוכן ורק תוכן רלבנטי, אמין ומקורי הכתוב ברמה גבוהה יזכה לדירוג גבוה.

בנוסף משתמש גוגל בנתוני הגלישה ומשך השהייה באתרים כדי להעריך את התוכן שלהם, וכיוון שמרבית הגולשים גם לא אוהבים שמדברים איתם בשפה משובשת ונמוכה, הם יגלשו מהם באותה מהירות שהם נכנסו אליהם, ובכך בעצם "יחרצו" את דינם מול גוגל.

ומכיוון שהתוכן הוא המלך בדירוג האורגני של  האתר במנוע החיפוש, קידום אתרים מקצועי אורגני בנוי על תכנים בעלי תוכן ברמה גבוהה וגם אלה שמכילים מילות מפתח רלבנטיות לאתר ולתחומי הפעילות שלו.

נוכחות מילות המפתח בתוכן איכותי ורלבנטי, הן בעצם אלה שיעלו את האתר גבוה בשורת החיפוש.

חברת קידום אתרים מקצועית יודעת לשים את הדגש על איכות ורמת הקידום האורגני ולא רק על כמות מילות המפתח, כי אי אפשר "למכור" לגוגל מילות מפתח, הוא רוצה תוכן ותוכן מעולה.

אתר מקצועי עם יכולת גבוהה לקידום אורגני הוא אתר שנבנה ועוצב באופן מקצועי, שסרגל הניווט בו קל וידידותי למשתמש, שהוא מספק חווית גלישה, שהדפדוף בו קל ונוח, שהוא מכיל תוכן ומידע רלבנטי מאורגן ומחולק לפי נושאים, כותרות ותתי-כותרות.

ככל שהאתר יהיה יותר מזמין והגולשים ישארו בו זמן רב, כך הדרך לשורת החיפוש של גוגל תהיה בטוחה וקצרה...

שאיפות, תחכום, תוצאות. זו הדרך !
אתר טוב שווה הכנסות. נקודה.

רוצה תוצאות באמת? צור איתנו קשר לפגישת ייעוץ חינם

יש להזין שאת שם השולח.
נא להזין כתובת מייל חוקית
יש להזין את פרטי ההודעה