053-713-43-73 Contact@newlogic.co.il

בחירת כתובת לאתר העסק לפני רכישה

מהו דומיין?

שם הדומיין הוא הכתובת הווירטואלית לעסק שלכם, שמו העברי הוא "שם מתחם",שם האתר. הדומיין נועד לייצג את כתובת האתר-url, כך שניתן יהיה לזכור אותו באופן אינטואיטיבי. שם הדומיין המקורי בנוי ממספר ארוך הנקרא כתובת IP, ומערכת שאחראית לפענוח המספר לכתובת שם המתחם (הדומיין) אליה הוא משוייך והמורכב מאותיות ומספרים כפי שאנו מכירים.

בחירת שם דומיין

עבור עסקים פעילים כדאי לחפש שם דומיין המייצג את שם החברה. במידה ואין בדיוק את שם החברה מומלץ לנסות לרכוש את הדומיין עם שם החברה ובקונוטציות שונות העיקר להישאר קשור לשם החברה. בקשר לסיומת הדומיין, היום כבר מנועי החיפוש אינם מתייחסים לשם שהסיומת שלו היא co.il או com...

חשיבות הדומיין למנועי חיפוש

לאתרים בעברית יש חשיבות גם לבחירת שם האתר בעברית. מנועי החיפוש נותנים חשיבות רבה לטקסט הקישורים המופנה אל האתר שלכם. טקסט זה בדרך כלל מכיל את שם האתר. לדוגמא אתר בתחום הגירושין יקרא לעצמו "גירושין נט". התוצאה תהיה יכולת התחרות חזקה עבור מילת החיפוש גירושין.

היכן לרכוש דומיין/כתובת אינטרט?

לאחר שבחרתם את השם המתאים ביותר מומלץ לא לרכוש אותו אלא לתת לחברת אחסון אתרים או לחברת בניית אתרים לרכוש עבורכם את השם, מאחר והם מכירים יותר טוב את התהליכים והמחירים.

למה צריך להתייחס כשרוכשים דומיין?

בחירת שם האתר היא עבודה לא קלה מאחר ורוב השמות תפוסים ע"י בעלי אתרים או סוחרי דומיינים, ולכן צריך להיות מאד יצירתי בבחירת שם הדומיין היום.

חשוב לשים לב שהדומיין יהיה קצר וקליט עד כמה שאפשר. הקפידו על איות נכון במידה והשם בלועזית. אם מצאתם בקלות שם חכו קצת ונסו לחפש אפשרויות נוספות ורק לאחר שיש לכם רשימת אפשרויות פנויות לרכישת דומיין, שבו בנחת ובחרו אחת.

הערה חשובה

לאחר רכישת הדומיין עליכם להמתין כ- 48 שעות לאישור החברה שממנה רכשתם את הדומיין,מאחר וייתכן מצב שקניתם כתובת אינטרנט תפוסה על ידי עסק אינטרנטי אחר שהקדים אתכם בזמן קצר ,ולכן בשלב הראשון תקבלו אישור רכישה אך תוך 48 שעות תקבלו אישור שהדומיין פנוי והוא שלכם לכן רצוי להמתין לאישור זה.

שאיפות, תחכום, תוצאות. זו הדרך !
אתר טוב שווה הכנסות. נקודה.

רוצה תוצאות באמת? צור איתנו קשר לפגישת ייעוץ חינם

יש להזין שאת שם השולח.
נא להזין כתובת מייל חוקית
יש להזין את פרטי ההודעה