053-713-43-73 Contact@newlogic.co.il

כדי שגוגל יוכל להכיר אותך טוב יותר ולספר על העסק שלך

גם האתר הכי מושקע לא שווה יותר מדי כשהוא לא מותאם כיאות במנועי החיפוש, בראשם גוגל. ניו לוג`יק מציעה כלים יחודיים להצלחת אתר האינטרנט שלכם והתאמתו למנועי החיפוש, כולל אפשרות לניהול קמפיין ממומן בגוגל.

מחקר השוק והמוצר

הצלחת פעילות שיווקית לאתר אינטרנט בנויה מתהליך ארוך ומורכב של מחקר השוק המתחרה, הגדרת קהלי היעד, בדיקה של תקינות קוד האתר וכו`. תהליך נכון ויסודי יגרום לקהל היעד להיחשף לאתר בזמן הנכון - ובהמשך גם ליצור לקוחות פוטנציאליים.

כתיבת תוכן שיווקי

שירותי כתיבה שיווקית על ידי כותבים מומחים בתחום. השירות כולל כתיבת תוכן שיווקי לאינטרנט, קופירייטינג, וכן כתיבת תוכן לאתרים  באופן חד פעמי או שוטף וקבוע.

הפקת קמפיינים

·         פיתוח מיני-סייט (מיני אתר) לקידום קמפיין.

·         פיתוח קמפיינים פרסומיים בהתאם לאופי ומטרת הקמפיין, אשר יעבירו את המקליקים עליהם לדף הנחיתה.

·         תכנון, עיצוב ופיתוח דפי נחיתה המותאמים לקמפיין.

אופטימיזצית אתר

התאמת דפי האתר למנוע החיפוש המוביל גוגל, הפיכת האתר לנגיש עבור מנועי החיפוש, התאמת קוד האתר עבור מנועי החיפוש. תהליך זה ישפר את דירוג ורלוונטיות האתר בעיני מנועי החיפוש, ויציג את האתר שלכם עבור מי שיקליד את מילות החיפוש הרלוונטיות עבורכם בגוגל ובאתרים המקבילים.

אתר ממומן

כאשר יש צורך להציג אתר במהירות וביעילות גדולה יותר מאשר דרך ההקלקות האורגניות מגוגל, יש לשקול פרסום ממומן בגוגל. ניו לוג`יק  צברה מומחיות וניסיון רב בניהול פרסומים וקמפיינים ממומנים. הקמפיין כולל חקר ביטויים ומילות מפתח, מעקב רציף אחר תוצאות הקמפיין, וכן פיתוח דפי נחיתה יעודיים לקמפיין, תוך הקפדה על כללי הקידום הממומן בגוגל.

שאיפות, תחכום, תוצאות. זו הדרך !
אתר טוב שווה הכנסות. נקודה.

רוצה תוצאות באמת? צור איתנו קשר לפגישת ייעוץ חינם

יש להזין שאת שם השולח.
נא להזין כתובת מייל חוקית
יש להזין את פרטי ההודעה