053-713-43-73 Contact@newlogic.co.il

מהו האתר שמתאים בדיוק לך, וגם לגולשים שמחפשים אותך ? בוא נבדוק ביחד !

עיצוב אתרים וגרפיקה היא מומחיות שמסוגלת לגרום לאתר להמריא או חלילה לקרוס והסיבה לכך היא מאוד פשוטה.

לכל עסק או חברה יש את הייחוד והיתרון שלהם מול המתחרים שלהם בשוק, ואם מעצב האתרים ומתכנת האתר לא יבינו את האסטרטגיה שלשמה מוקם האתר, ועיצוב האתר לא יהיה תואם את התדמית והפעילות  של העסק או החברה, זה בדיוק כמו להלביש איש עסקים בסרבל של שליח פיצה...

עיצוב אתרים וגרפיקה לא עוסקים רק בצד הויזואלי של האתר, שהוא אכן חשוב וצריך להיות מותאם הרמטית לסוג העסק, מה שחשוב לא פחות ואולי אף יותר זה העיצוב השימושי של האתר וכאן אנחנו מדברים על הגולש, שהוא בעצם המטרה שלנו בבניית האתר.

יש לכם 8 שניות למצוא חן בעיני הגולש, או שיגלוש מהאתר שלכם החוצה ישר ... למתחרים

לכל אתר יש בדיוק 8 שניות (וזה ממש לא הרבה זמן !), כדי לשכנע את הגולש להישאר באתר, לרצות לדדפדף בו, לקבל עוד מידע ואולי גם להחליט שהוא רוצה לעשות איתו עסקים.

ופה אנחנו נוגעים שוב במטרות של העיצוב. אם הגולש יכנס לאתר שהוא מאוד מרשים ויזואלית, "מנופח" בצבעים, טריקים, פלאשים, וסיסמאות אבל כל מה שהגולש הזה רצה זה לקבל איזה שהוא מידע ספציפי על מוצר מסוים ובמקום זה הגיע ללונה פארק... הוא יגלוש החוצה מהר מאוד ויעבור לאתר של המתחרים, והלונה פארק המיותר הזה קשור להחלטות עיצוביות.

מה שקו וצבע עושים לתדמית שלכם !

התוכנות הגרפיות היום הן רבות ועצומות, אבל רק בחירה נכונה של עיצוב ויזואלי ועיצוב של שימושיות האתר, מותאמת לחברה, למוצרים, לתדמית ולרושם שרוצים להשאיר על הגולש, היא זו ש תגרום לו להשאיר את הגולש, משום שחוסר התאמה לבין הנושא לעיצוב יוצר בלבול אצל הגולשים, פוגע בחווית המשתמש שלהם וגורם להם לגלוש  החוצה...

יש להבין כי לרוב הגורם המניע גולשים להיכנס לאתרים מסוימים, הוא מתוך עניין, צורך ורצון לקבל מידע. כאשר גולש נכנס לאתר הוא בדרך כלל מחפש מידע על מוצר, שירות, כתובת, מחירים וכו' ואם הגולש מחפש לדוגמה אתר לדיור מוגן והוא יגיע לאתר לדיור מוגן שעוצב למשל בצבעים קודרים, שהמידע שלו מעורפל ולא ברור,עם טופס יצירת קשר לא בולט ולא ממוקם בדפים הנכונים, יש סיכוי רב שלגולש הזה יקרו 2 דברים. ראשית הוא יכנס לדיכאון כי צבעים קודרים ודיור מוגן זה לעג לרש ושנית מרוב טקסט, חלוקה לא נכונה של תוכן ופרישת דפים לא מובנית הוא יעבור מיד לאתר של חברה אחרת, וכל זה קשור לעיצוב של האתר.

עיצוב מוצלח הוא לא רק הויז'ואל של האתר אלא העיצוב השימושי.

ממשק נוח וסרגל ניווט ידידותי ישאירו את הגולשים באתר,

יעלו את אחוזי ההמרה ויתחבבו על גוגל...

אחד הפרמטרים החשובים של איש עיצוב אתרים וגרפיקה הוא שיתוף הפעולה בין המתכנת לאיש העיצוב ולמומחה לאסרטגיה שיווקית, שיחד כצוות הם יוכלו לבנות ולעצב אתר עם ממשק נוח וסרגל ניווט ידידותי לדפדוף בכל דפי האתר, יעצבו  אזורי תוכן ואזורי מכירה נבדלים וברורים, עם טופס צור קשר ברור ובולט בעין ושגם התוכן עצמו יהיה מחולק לטקסטים נפרדים עם כותרות ראשיות ותתי-כותרות בולטים, וכל אלה יחד הפכו את הגלישה לקלה ונוחה וישאירו את הגולשים באתר.

אומרים שפשטות היא מילת מפתח להצלחה בתחומים רבים, אפשר להוסיף לזה גם צניעות. כל איש קריאטיב בתחום עיצוב אתרים וגרפיקה צריך לשים את האגו שלו ואת שלל האפשרויות העיצוביות והגמיקים המנצנצים בצד, ומכל אלה, מכל השפע העצום והמרשים הזה לבחור בצניעות ובטעם טוב בדיוק את מה שמתאים לאתר של הלקוח, אבל בדיוק !!!

שאיפות, תחכום, תוצאות. זו הדרך !
אתר טוב שווה הכנסות. נקודה.

רוצה תוצאות באמת? צור איתנו קשר לפגישת ייעוץ חינם

יש להזין שאת שם השולח.
נא להזין כתובת מייל חוקית
יש להזין את פרטי ההודעה